نه به دین اجباری علیه کودکان

اگر دانشمندی، روانشناسی‌ بخواهد درباره ‌زشت‌‌ترین‌ اشكال‌ بی‌حیایی‌، بلاهت‌، حقارت‌، هرزگی‌، رذالت‌ و خودگنده‌‌بینی‌ مطالعه‌‌ای‌ جدی بكند، باید بیاید و در این‌جا ایران مستقر شود تا محیرالعقول‌ترین‌ پدیده‌ها را ثبت‌ كند.

صادق خان هدایت

روزی که مطلب شرکت دادن کودکان در مراسم قاسم سلیمانی رو گذاشتم می دونستم کار به همینجا ختم نمیشه و شاید هم موارد دیگه ای باشه و من هنوز بهش برخورد نکردم اما این عکس رو روی وال یکی از دوستانم دیدم چیزی که نظرم رو در نگاه اول جلب کرد خود کودکان بودن شایدم این ایراد من باشه وقتی پای بچه ها میاد وسط دیگه هیچ چیزی پیرامونش رو نمی بینم و اگر هم به چشمم بیاد در مرحله بعدشه . رفتم پی عکس رو بگیرم متوجه شدم یک برگه عربی هم این رو بازتاب داده با این نوشته :

مجبور کردن کودکان برای سجده به عکس سلیمانی 

 این موضوع تمسخر ناظران را برانگیخت و توصیف کرد که آنچه ایران با شبه نظامیان خود انجام می دهد ، تقلیدی از آنچه در گذشته در دولت باستانی فرعون اتفاق می افتد بود.

فقط نگین که مردم این وسط تقصیری ندارن و این حقارت رو به جون نخریدنا

ما که همیشه گفتیم کودکان قربانی تجاوزات به عناوین مخنلف و کرم سر قلاب سیستم هستن این یه نمونه اشه که تو فرهنگ ایرانی به این شکل خودش رو نشون میدهhttps://drive.google.com/uc?export=view&id=1EkYb6braYr5B5HYyHsZ3M5vLlvoH1nez

Comments

Popular posts from this blog

Keep calm because god is a lie